Często zadawane pytania
Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
| P: Nie mogę znaleźć formularza do rejestracji. Jak mogę się zarejestrować? |
|---|
| O: Formularz rejestracyjny znajduje się tutaj. Rejestracja możliwa jest wprost przez klienta jabbera. |
| P: Po połączeniu się z serwerem pojawia się okno aktualizacji moich danych osobistych. Co mogę z tym zrobić? |
|---|
| O: Najczęstszym powodem takiej sytuacji jest załadowanie zbyt dużego zdjęcia (lub awataru) do profilu. Spróbuj zmniejszyć obrazek do wielkości mniejszej niż 60KB. |
| P: W naszej firmie/sieci jest firewall, który uniemożliwia połączenie się z serwerem. |
|---|
| O: Spróbuj w ustawieniach klienta Jabbera ręcznie wybrać adres serwera: conn443.jabb.im i port 443. Nazwę serwera pozostaw bez zmian. |
| P: Jak zapobiec problemom w wypadku, gdy zapomnę hasła? |
|---|
| O: Podaj w swoim profilu działający adres email. Przesłać nowe hasło na adres e-mail wpisany w radości wizytówki. |
| P: Jak mogę zmienić swoje hasło? |
|---|
| O: W swoim ulubionym klientem lub formularza internetowego do zmiany hasła tutaj. |
| P: Co mogę robić w wypadku, gdy mimo wszystko zapomnę hasła? |
|---|
| O: Użyj klucza wsparcia w prawym dolnym rogu. i spróbuj np. napisać przynajmniej trzech znajomych, których masz dodanych do swojej listy kontaktów. Jeśli wysłać zrzut ekranu z historią komunikacji, to będzie super. |
| P: Nie ma tu odpowiedzi na moje pytanie, co mam robić? |
|---|
| O: Użyj online wsparcie lub odwiedź nas na konferencji MUC jabber@chat.jabb.im. |





