Często zadawane pytania

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

P: Nie mogę znaleźć formularza do rejestracji. Jak mogę się zarejestrować?
O: Formularz rejestracyjny znajduje się tutaj. Rejestracja możliwa jest wprost przez klienta jabbera.
P: Przy łączeniu przez protokół SSL mój klient zgłasza nieprawidłowy ("self-signed" itp.) certyfikat. Co mogę zrobić?
O: Niestety nie jest możliwe używanie dla każdej domeny odrębnego certyfikatu z powodu ograniczeń protokołu SSL. Polecamy w ustawieniach klienta zaznaczyć możliwość ignorowania zastrzeżeń SSL (Ignore SSL warnings).
P: Po połączeniu się z serwerem pojawia się okno aktualizacji moich danych osobistych. Co mogę z tym zrobić?
O: Najczęstszym powodem takiej sytuacji jest załadowanie zbyt dużego zdjęcia (lub awataru) do profilu. Spróbuj zmniejszyć obrazek do wielkości mniejszej niż 60KB.
P: W naszej firmie/sieci jest firewall, który uniemożliwia połączenie się z serwerem.
O: Spróbuj w ustawieniach klienta Jabbera ręcznie wybrać adres serwera: conn443.netlab.cz i port 443. Nazwę serwera pozostaw bez zmian.
P: Jak zapobiec problemom w wypadku, gdy zapomnę hasła?
O: Podaj w swoim profilu działający adres email. Przygotowujemy usługę umożliwiającą wysyłanie zapomnianych haseł.
P: Co mogę robić w wypadku, gdy mimo wszystko zapomnę hasła?
O: Użyj formularzu do zgłaszania usterek i spróbuj np. napisać przynajmniej trzech znajomych, których masz dodanych do swojej listy kontaktów.
P: Nie ma tu odpowiedzi na moje pytanie, co mam robić?
O: Użyj online wsparcie lub odwiedź nas na konferencji MUC jabber@conf.netlab.cz.

icons

icons

icons